lauantai 18. joulukuuta 2010

Yritän istua selkä suorana, ryhtini on perhanan huono. Selkä suorana istuminen treenaa vatsalihaksia ja polttaa enemmän kaloreita. Vaikka kuinka yritän istua suorana, lysähdän kasaan joka kerta huomaamattani.

Tiedän ettei menkkojen aika pidä juoda kahvia, menee maha kuralle.. silti juon. Tiedän että suoliston tyhjentyminen laskee painoa hetkelliseti ja ehkä siksi ryystänkin kahvia, mutta ei se tuo pitemmän päälle pysyvää tulosta. Tyhmä minä, mutta silti teen näin.

En suosittele enkä itsekkään käytä laksoja, paitsi luonnollisia kun oikeasti on ummetusta. Väärinkäyttäjä parat pilaavat vain elimistönsä. :(

Minusta ei saisi koskaan bulimikkoa, pelkään oksentamista. Enkä toki haluaisikaan olla sellainen.. ahmimiskohtauksia tulee ja menee, mutten koskaan edes mieti oksentamista. Angstaan vain hetken ja se on siinä.

Nyt on joulutortut uunsisa, en varmasti pysty olemaan syömättä niitä kaikkia.. tai no koiralle pari niin ei tule niin paljon mässyä itselle. Hyvä apu tuo elukka hillitsemään syötävien määrää. :)
Siis jos mässyäni pystyy koiralle antamaan.

Ääh, koska tämä menee taas päin keturaa, lopetan tähän. Näkemisiin.

1 kommentti: