torstai 13. tammikuuta 2011

Uusi alkupaino

Otin uuden alkupainon, sen mitä painoin 11.1
Pääsin lihomaan joten... mukavampi aloittaa alusta kun itkeä edellisen alkupainon perään joka ylittynyt on reilusti.

Virallisterveellinen ruokavalio vaan lihottaa, ei se sovi kaikille. Mää jatkan karppausta. :)

sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Joulutauko ohi

Hyvää uutta vuotta!

Noniin, joulun aikana en lihonut, mutten laihtunutkaan. Nyt en painoani tiedä, mutta aikalailla sama kun enne joulua, luulisin.

Aloittelen karppausta. Saas nähdä toimiiko minulla, ainakin tykkäisin jatkaa loppuikäni jos ei tule ongelmia. :)

tiistai 21. joulukuuta 2010

Eilen oli mässypäivä ja paino nousi muutaman sata grammaa.. en edes jaksa laskea.
Tänäänkin söin liikaa, tai no siis herkkuja liikaa, lopu da-capot meni vaikka aioin syödä vain kaksi.. no onpa nekin poissa sitten häiritsemästä ja nyt teen sen lakon etten osta suklaata kuin pääsiäisenä, synttärinä ja jouluna! Tosin tämä joulu nyt menee etten enää osta mitään herkkuja itse. Isän porukoilla kuitenkin on kaikkee.. öff.

Minusta nuo enne - jälkeen kuvat on ihania. ♥
Mukava nähdä kuinka muutkin pystyy joten inspiroidun itsekkin yrittämään kovemmin!

Tänään liikuntapuoli on ollut laiskaa, aamulla vatsoja laitteella ja vähän jalkoja treenasin leg trainerilla ja koiran kanssa kävely. Vielä on toiset treenit jäljellä ja kuppi mustikkakeittoa ruokapuolella. ♥
Niin, tein itselleni ruokalistaa joka näyttäs tältä;

Puuroa aamulla,
omppuja, banskuja ja hapankorppuja välipaloina
jotain keittoruokaa päivällä
mustikkakeitto illalla

Ja jos hirveä nälkä iskee niin pakkasessa on vihanneksia mitä voin höyrytellä ja syödä niin paljon kuin jaksan! Tai voin tehdä kasvissosekeiton niistä. :))

Ajattelin myös kokeilla Nutrilett-tuotteita joskus kunhan on varaa. Nyt vedän Natural Slim tabuja jotka sain ilmatteeks äidiltä.

maanantai 20. joulukuuta 2010

"Kuntosalini"

Esittelenpä siis kuntoiluvälineeni, en huonetta jossa kuntoilen koska tämä on niin pirun sekaisin.. no muttä tässä nämä laitteet joita nyt alan ahkerasti käyttelemään: (hankittu joskus vuonna mummo lumessa)

Ab Revolutionizer ja joku halpis legtraineri. Ihan näillä saa tuloksia kun vain jaksaisi käyttää ja nyt aion jaksaa!

On muuten hyvä mieli kun sain vatsalihaksistoni tuntemaan että jotain on tehnyt, samoin jalat!

Jos hän on siihen pystynyt..

PYSTYN MINÄKIN!

Repsahdin tänään, mutta yritin korjata osan olemalla ahkerana jumpassa. Aijon vielä jumppailla lisää illemmalla ja onhan jäljellä koiran iltalenkki. :)

Angstaan vähän repsahdukselleni, söin suklaata ja pizzan. Pizzoja oli kaksi mutta koira popsi toisen. Söin myös kebablastuja joista piti tehdä jotain, mutta siitäkin koira söi sitten suurimman osan. Ja pystyin olemaan vetämättä kaikkia suklaita kerralla! Sen verran ällöjä ostin.

Mieliala on nyt siis matalalla repsahduksen takia, mutta aamulla oli paino kilon vähemmän kun eilen. Voi toki olla vuorokausivaihtelua, mutta sais pysyä poissa nyt. Ja loppuis nää menkat jotka turvottaa.

Ostin activiaa turvotukseen, syön huomenna aamulla toisen ja toisen ylihuomenna aamulla. Jos alkaisi taas syömään sitä säännöllisesti, olisikohan hyvä idea. Ainakin maha toimisi hyvin. Ei sillä ettei nytkin toimisi, mutta olisi jotain aamupalaa aina, en harrasta aamupalan syöntiä mikä on kyllä niin väärin. Aamiainen on päivän tärkein ateria! Ja tyhmä skippaa sen. :/

Ja nyt.. jatkan inspaavien kuvien etsintää. :)

sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Muistan joskus ylä-asteelta.. olin laiha. Söin vain omenoita. Olin ehkä liiankin laiha, siihen en enää halua takaisin, mutta normaalipainoon kyllä. Eli siihen 65-70kg välille. Olisin tyytyväinen jopa jo 75kg painoon. Mutta matkaa on vielä.

Söin terveellisen aamupalan, tomaatteja. Ehkä olisi kaivannut muutakin kuin pelkkiä tomaatteja, mutta ei ollut nälkä.

Ette muuten usko miten helvetillisen vaikee välillä on kun haluaisi vetää mahan ja reidet auki ja repiä kaiken läskin pois.. mutta onneksi järki sanoo ei. Se sattuu. Se sattuisi ihan liikaa. Onneksi pelkään kipua sen verran paljon etten yritä vahingoittaa itseäni pahemmin. Vaikka joskus kyllä haluaisin uskaltaa satuttaa..


Myöhemmin:
Olen nyt ylpeä ittestäni, jaksoin viimein aloittaa ne lihaskuntotreenit mitä suunnittelin jo pitkään. :D

lauantai 18. joulukuuta 2010

Yritän istua selkä suorana, ryhtini on perhanan huono. Selkä suorana istuminen treenaa vatsalihaksia ja polttaa enemmän kaloreita. Vaikka kuinka yritän istua suorana, lysähdän kasaan joka kerta huomaamattani.

Tiedän ettei menkkojen aika pidä juoda kahvia, menee maha kuralle.. silti juon. Tiedän että suoliston tyhjentyminen laskee painoa hetkelliseti ja ehkä siksi ryystänkin kahvia, mutta ei se tuo pitemmän päälle pysyvää tulosta. Tyhmä minä, mutta silti teen näin.

En suosittele enkä itsekkään käytä laksoja, paitsi luonnollisia kun oikeasti on ummetusta. Väärinkäyttäjä parat pilaavat vain elimistönsä. :(

Minusta ei saisi koskaan bulimikkoa, pelkään oksentamista. Enkä toki haluaisikaan olla sellainen.. ahmimiskohtauksia tulee ja menee, mutten koskaan edes mieti oksentamista. Angstaan vain hetken ja se on siinä.

Nyt on joulutortut uunsisa, en varmasti pysty olemaan syömättä niitä kaikkia.. tai no koiralle pari niin ei tule niin paljon mässyä itselle. Hyvä apu tuo elukka hillitsemään syötävien määrää. :)
Siis jos mässyäni pystyy koiralle antamaan.

Ääh, koska tämä menee taas päin keturaa, lopetan tähän. Näkemisiin.