Eilen oli mässypäivä ja paino nousi muutaman sata grammaa.. en edes jaksa laskea.Tänäänkin söin liikaa, tai no siis herkkuja liikaa, lopu da-capot meni vaikka aioin syödä vain kaksi.. no onpa nekin poissa sitten häiritsemästä ja nyt teen sen lakon etten osta suklaata kuin pääsiäisenä, synttärinä ja jouluna! Tosin tämä joulu nyt menee etten enää osta mitään herkkuja itse. Isän porukoilla kuitenkin on kaikkee.. öff.
Minusta nuo enne - jälkeen kuvat on ihania. ♥
Mukava nähdä kuinka muutkin pystyy joten inspiroidun itsekkin yrittämään kovemmin!
Tänään liikuntapuoli on ollut laiskaa, aamulla vatsoja laitteella ja vähän jalkoja treenasin leg trainerilla ja koiran kanssa kävely. Vielä on toiset treenit jäljellä ja kuppi mustikkakeittoa ruokapuolella. ♥
Niin, tein itselleni ruokalistaa joka näyttäs tältä;
Puuroa aamulla,
omppuja, banskuja ja hapankorppuja välipaloina
jotain keittoruokaa päivällä
mustikkakeitto illalla
Ja jos hirveä nälkä iskee niin pakkasessa on vihanneksia mitä voin höyrytellä ja syödä niin paljon kuin jaksan! Tai voin tehdä kasvissosekeiton niistä. :))
Ajattelin myös kokeilla Nutrilett-tuotteita joskus kunhan on varaa. Nyt vedän Natural Slim tabuja jotka sain ilmatteeks äidiltä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti