sunnuntai 19. joulukuuta 2010

Muistan joskus ylä-asteelta.. olin laiha. Söin vain omenoita. Olin ehkä liiankin laiha, siihen en enää halua takaisin, mutta normaalipainoon kyllä. Eli siihen 65-70kg välille. Olisin tyytyväinen jopa jo 75kg painoon. Mutta matkaa on vielä.

Söin terveellisen aamupalan, tomaatteja. Ehkä olisi kaivannut muutakin kuin pelkkiä tomaatteja, mutta ei ollut nälkä.

Ette muuten usko miten helvetillisen vaikee välillä on kun haluaisi vetää mahan ja reidet auki ja repiä kaiken läskin pois.. mutta onneksi järki sanoo ei. Se sattuu. Se sattuisi ihan liikaa. Onneksi pelkään kipua sen verran paljon etten yritä vahingoittaa itseäni pahemmin. Vaikka joskus kyllä haluaisin uskaltaa satuttaa..


Myöhemmin:
Olen nyt ylpeä ittestäni, jaksoin viimein aloittaa ne lihaskuntotreenit mitä suunnittelin jo pitkään. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti