Blogini tarkotus on tsempata minua laihtumaan. Ei miksikään kukkakepiksi vaan ihan realistisen tavoitteen 65-70kg olen itselleni laittanut. Se on normaalipainoni. Nyt painan ihan liikaa, en edes kehtaa sanoa...
Yritän saada painoa alas viikossa n. 200-500g joka myös on ihan realistinen ja terve vauhti. Eli en yritä pikalaihiksia, ne eivät tule onnistumaan sitten millään. Se paino tuppaa tulemaan tuplana takaisin.
Sallin itselleni joskus herkkupäiviä, mutta vain JOSKUS.
Uudenvuoden lupauksena aion tehdä herkkulakon, mutta en tiukkaa sellaista. En vain itse osta niitä herkkuhja, paitsi hedelmiä ja muuta terveellistä hyvää. Onneksi pidän ompuista ja sellaisista paljon. :)
Pidän tämän blogin lisäksi myös ruokapäiväkirjaa ja tein jo aiemmin tsemppivihkon johon liimailin kuvia unelmavartalostani. Ei edelleenkään mitään hirveitä luurankoja, HYI.
Koska olen surkea aloituksissa, lopetan tähän ja kirjoittelen myöhemmin tänään tai huomenna lisää kuulumisia. Näkemisiin.
PS. Muokkaan tätä ulkoasua vielä jonain päivänä!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti