Esittelenpä siis kuntoiluvälineeni, en huonetta jossa kuntoilen koska tämä on niin pirun sekaisin.. no muttä tässä nämä laitteet joita nyt alan ahkerasti käyttelemään: (hankittu joskus vuonna mummo lumessa)Ab Revolutionizer ja joku halpis legtraineri. Ihan näillä saa tuloksia kun vain jaksaisi käyttää ja nyt aion jaksaa!
On muuten hyvä mieli kun sain vatsalihaksistoni tuntemaan että jotain on tehnyt, samoin jalat!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti