Niin, sorruin siihen suklaaseen.. onneksi sentään ostin suklaata josta en pahemmin pidä joten söin sen hitaasti yökkäillen sen maulle. :'D
Tämä on hyvä keino päästä suklaasta eroon, siis ostaa pahinta tietämäänsä tunkea se napaansa.
Fazerin piparisuklaa on kyllä niin järkyttävän pahaa.. ainakin minusta. Hyyi. En osta toiste, enkä muutakaan suklaata. Yh.
Sorruin myös jätskiin ja valmisruokalasagneen, en jaksa itse ruokaa laittaa. Tosin tein päivemmällä pussikeittoa, jotain katkarapu-hummeri sellaista ja se oli lämpimänä ihan ok, mutta jääkaapissa oltuaan alkoi ällöttämään. Koko kaappi haisee sille nyt. Yh.
Jatkanpa veden lipittelyä. Ja onneksi muuten on koira, lenkkeillessä palaa osa suklaan ja muitten mässyjen kaloreista!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti