Otin uuden alkupainon, sen mitä painoin 11.1
Pääsin lihomaan joten... mukavampi aloittaa alusta kun itkeä edellisen alkupainon perään joka ylittynyt on reilusti.
Virallisterveellinen ruokavalio vaan lihottaa, ei se sovi kaikille. Mää jatkan karppausta. :)
torstai 13. tammikuuta 2011
sunnuntai 2. tammikuuta 2011
Joulutauko ohi
Hyvää uutta vuotta!
Noniin, joulun aikana en lihonut, mutten laihtunutkaan. Nyt en painoani tiedä, mutta aikalailla sama kun enne joulua, luulisin.
Aloittelen karppausta. Saas nähdä toimiiko minulla, ainakin tykkäisin jatkaa loppuikäni jos ei tule ongelmia. :)
Noniin, joulun aikana en lihonut, mutten laihtunutkaan. Nyt en painoani tiedä, mutta aikalailla sama kun enne joulua, luulisin.
Aloittelen karppausta. Saas nähdä toimiiko minulla, ainakin tykkäisin jatkaa loppuikäni jos ei tule ongelmia. :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)