torstai 13. tammikuuta 2011

Uusi alkupaino

Otin uuden alkupainon, sen mitä painoin 11.1
Pääsin lihomaan joten... mukavampi aloittaa alusta kun itkeä edellisen alkupainon perään joka ylittynyt on reilusti.

Virallisterveellinen ruokavalio vaan lihottaa, ei se sovi kaikille. Mää jatkan karppausta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti