Hyvää uutta vuotta!
Noniin, joulun aikana en lihonut, mutten laihtunutkaan. Nyt en painoani tiedä, mutta aikalailla sama kun enne joulua, luulisin.
Aloittelen karppausta. Saas nähdä toimiiko minulla, ainakin tykkäisin jatkaa loppuikäni jos ei tule ongelmia. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti