PYSTYN MINÄKIN!
Repsahdin tänään, mutta yritin korjata osan olemalla ahkerana jumpassa. Aijon vielä jumppailla lisää illemmalla ja onhan jäljellä koiran iltalenkki. :)
Angstaan vähän repsahdukselleni, söin suklaata ja pizzan. Pizzoja oli kaksi mutta koira popsi toisen. Söin myös kebablastuja joista piti tehdä jotain, mutta siitäkin koira söi sitten suurimman osan. Ja pystyin olemaan vetämättä kaikkia suklaita kerralla! Sen verran ällöjä ostin.
Mieliala on nyt siis matalalla repsahduksen takia, mutta aamulla oli paino kilon vähemmän kun eilen. Voi toki olla vuorokausivaihtelua, mutta sais pysyä poissa nyt. Ja loppuis nää menkat jotka turvottaa.
Ostin activiaa turvotukseen, syön huomenna aamulla toisen ja toisen ylihuomenna aamulla. Jos alkaisi taas syömään sitä säännöllisesti, olisikohan hyvä idea. Ainakin maha toimisi hyvin. Ei sillä ettei nytkin toimisi, mutta olisi jotain aamupalaa aina, en harrasta aamupalan syöntiä mikä on kyllä niin väärin. Aamiainen on päivän tärkein ateria! Ja tyhmä skippaa sen. :/
Ja nyt.. jatkan inspaavien kuvien etsintää. :)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti