Ohoh, selvisi miksi vaaka näytti eilen niin paljon. Menkat.
Menkat turvottaa, mutta tänä aamuna (tai oikeastaan päivällä) vaaka näyttikin 3kg vähemmän! Mutta se oli vain sitä turvotusta mitä eilen oli, joten otan tämän päivän painon aloituspainoksi.
Eilen päätä särki mekein koko päivän, ei johtunut syömättömyydestä, söin hurjat 7 pientä annosta sapuskaa. Eli en todellakaan nälissäni ollut. Ja nää menkat vaatisi suklaata, mutta en osta! Rahatilanne niin huono että pitää säästää ja säästää.
Vettä pitäisi juoda paljon, mutta juon liian vähän. Eilenkin vain litran. Nyt minulla on litran pänikkä tuossa vieressa josta ryypin vähän väliä, maistuu kyllä pahalle, se on seisonut tuossa eillisestä asti.
Olo on nyt mitä on, tietysti hyvilläni olen että vaaka näytti vähemmän, mutta se johtuikin vaan siitä että eilen punnitsin itteni sen jälkeen kun olin syönyt ja juonut ja menkat.. menkat! Paino heittelee menkkojen aikana hirveesti ainakin minulla. Pahus.
Öm, olen huono näissä kirjoituksissa, mutta koittakaa kestää. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti